Управлението на Facebook ads с високи рекламни бюджети е в основата на успеха и развитието на повечето онлайн магазини. С постоянно променящата се среда, по-голямата конкуренция и проблемите с отчитането на резултатите, тази задача става все по-трудна за много бизнеси. Икономическата криза поражда несигурност в потребителите, като тяхното поведение онлайн се изменя постоянно и поставя нови предизвикателства пред рекламодателите. Ето защо всеки маркетинг специалист трябва да насочи своите усилия към това да получава консистентно добри резултати в дългосрочен план, вместо да се фокусира единствено върху краткосрочните такива.
В това видео ще откриете конкретен модел за рекламиране на онлайн магазини, който е подходящ за компании със средно голям и голям бюджет. Рекламната схема е фундаментална за изграждането на стабилна структура във Facebook на всеки онлайн магазин, като спомага за цялостното увеличаване на продажбите.
За да научите повече за това какво точно представлява фунията за рекламиране, кои са нейните основни части, какви са техните характеристики и как това може да помогне на вашия онлайн магазин да увеличи своите продажби, изгледайте цялото видео на нашия Youtube канал!
Ако търсите надежден партньор за одит, консултации или управление на рекламни кампании за вашия онлайн магазин, можете да се свържете с нас на: office@markademics.net или във формата на нашия уебсайт: https://markademics.bg