На кои Facebook метрики за реклами обръщате внимание?
Ключов фактор за успеха ви, когато рекламирате онлайн, е детайлно да следите статистиката на това как се представят рекламите ви. Но, ако разгледате Facebook Business Manager, ще видите, че има твърде много показатели в него, което понякога може да бъде объркващо. Честа грешка, която много рекламодатели допускат, е да приоритизират едни метрики, когато трябва да се фокусират върху други, или пък да гледат само една наистина важна, но да игнорират останалите.
И така кои са главните Facebook метрики за реклами?
Преди време публикувахме статия за „8 Facebook метрики, които всеки рекламодател трябва да следи“. Прегледайте я, списъкът ще ви бъде полезен, но преди това ви съветваме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да гледате видеото на Виктор (основателят на агенцията ни) по темата. Тук той буквално разкрива взаимовръзката между метриките и разяснява как правилно да правите изводи на базата на получените от там данни. Гледайте го тук:
В последно време пускането на реклами във Facebook става все по-трудно и скъпо, а конкуренцията – все по-голяма. С нарастващата икономическа криза и постоянно променяща се среда се изменя и поведението на потребителите онлайн. Това води до голяма несигурност от тяхна страна, която застрашава доброто представяне на онлайн магазините. Ето защо рекламодателите вече не могат да разчитат на старите обикновени подходи за рекламиране, а трябва винаги да търсят нови начини да бъдат колкото се може по-креативни, за да изпъкват сред останалите.
Маркетолозите не трябва вече да разчитат на това единствено да пускат и спират реклами, гонейки определен ROAS. Те трябва да търсят логиката между различните метрики в рекламния акаунт и да разбират какво всъщност би ги довело до желания от тях резултат. Изключително важно е да се откриват грешките и проблемите, да се търсят начини за тяхното разрешаване и да се предотвратява повторната им поява.
В това видео ще откриете кои са различните метрики, които всеки специалист по Facebook реклама трябва да следи, и най-вече – каква е тяхната взаимовръзка, как правилно да се тълкува, да се прави диагностика на рекламните акаунти и, разбира се, да се предприемат правилните действия.
Ако търсите надежден партньор за одит, консултации или управление на рекламни кампании за вашия онлайн магазин, можете да се свържете с нас на: office@markademics.net или във формата на нашия уебсайт: https://markademics.bg