Онлайн търговията преди и сега
Какво се е променило в онлайн търговията последно време?
2022 г. е време, в което се наблюдава лека криза в онлайн търговията в сравнение с последните две години. С началото на COVID-19 пандемията онлайн търговията се разви със светкавични темпове, а поведението на потребителите се промени изцяло, като се наложи те да прекарват по-голямата част от времето си онлайн, което доведе и до повече продажби на онлайн магазините. Забеляза се промяната в потребителската култура, която се отрази благоприятно на онлайн търговците, които успяха да реагират бързо и да се наложат на пазара.
Лесните времена за интернет магазините обаче отминаха. Стабилизирането на офлайн продажбите в комбинация с икономическата криза и високата инфлация създават нови условия за бизнеса, които изискват и качествено друг подход.
Какво следва и какви действия са нужни?
Гледайте видеото по темата, което основателят на Маркадемикс Виктор неотдавна записа:
В това видео ще откриете отговори на въпросите, които много маркетолози напоследък си задават, а именно:
– как ще се развива онлайн търговията през следващите месеци,
– какво ще се промени в сравнение с предишните
– какви нови тенденции ще се наблюдават
– върху какво трябва да се фокусира всеки рекламодател
– какви нови подходи да се изпробват и какви грешки да се избягват
Ако търсите надежден партньор за одит, консултации или управление на рекламни кампании за вашия онлайн магазин, можете да се свържете с нас на: office@markademics.net или във формата на нашия уебсайт: https://markademics.bg/contact-form/