3 начина за създаване на рекламен криейтив, който да носи резултати

Изгледайте това видео, за да разберете 3 съвета за това как да създадете добър рекламен криейтив, който да привлече вниманието на потребителите във Facebook и да води до по-добри резултати за вашия онлайн магазин. Ще научите как да разнообразите своите рекламни криейтиви, за да можете максимално да увеличите своите продажби.

В момента успеха на рекламите се влияе от различни фактори като икономическата криза, завръщането на офлайн търговията и нарастването на конкуренцията в социалните мрежи. Тези фактори се отразяват негативно върху резултатите на онлайн магазините, като водят до покачване на цените на рекламиране и така го усложняват.

Рекламодателите нямат контрол над тези фактори, но те могат да наблегнат на създаването на добри рекламни криейтиви, който да покачат важни метрики като CTR-а и Conversion rate-а.

Често срещана грешка е пренебрегването на рекламния криейтив, особено от големи брандове, които са си изградили име на пазара и не смятат за нужно да влагат в усилия за създаването на рекламни криейтиви. Това им пречи да постигнат добри резултати, като също възпира растежа им като бизнес.

Ако търсите надежден партньор за одит, консултации или управление на рекламни кампании за вашия онлайн магазин, можете да се свържете с нас на: office@markademics.net или във формата на нашия уебсайт: https://markademics.bg/contact-form/

Рекламирайте бизнеса си по нов и по-ефективен начин с Маркадемикс

Изпратете ни запитване за работа с нас!