Какви стъпки трябва да предприемат онлайн търговците, когато разширяват бизнеса си извън България?
Опитът ни в Маркадемикс като рекламна агенция, която работи с клиенти не само в България, но и по целия свят, ни помага да добием по-обширен поглед върху това какви са основните грешки, които българските маркетолози масово допускат.
Един от най-често срещаните проблеми на онлайн търговците в днешно време е използването на един и същи подход за развиване на онлайн магазините както в България, така и в чужбина. Всеки пазар има своите характерни особености и специфики, които трябва да се познават добре и да се спазват при разширяване на бизнеса извън страната.
В това видео от подкаста на Ecom Luka ще научите повече за работата ни в Маркадемикс с чуждестранни клиенти и как това ни помага да си отговорим на въпросите:
- Какви са разликите в пазарите, техните нужди и какви действия се изискват от агенциите
- Защо подходът на различните пазари не трябва да бъде универсализиран;
- Какви са основните грешки, които маркетолозите правят, когато рекламират на българския пазар;
- Как всичко това влияе на Facebook алгоритъма и определя дали той ще работи в наша полза или не.
Ако търсите надежден партньор за одит, консултации или управление на рекламни кампании за вашия онлайн магазин, можете да се свържете с нас на: office@markademics.com или във формата на нашия уебсайт: https://markademics.bg/contact-form/